Aca'vit ox 3193

Lilypie 6th to 18th Ticker

Saturday, January 17, 2009

Vitte er solgt :'(






Så skete det - den helt rigtige køber kom og så/prøvede Vitte - og hun meldte tilbage at hun meget gerne ville købe Vitte, hvis jeg ville sælge til hende.






For mig at se var det lige så meget Vitte og jeg der var heldige at hun ville købe, som hun var heldig at finde Vitte.






Christina var så sød at hjælpe mig, da jeg hverken kunne eller ville tage turen alene, med hest og trailer.



Den 15. november 2008 gjorde Jeg derfor Vitte rejseklar til en tur til Roskilde.



Vitte tog det hele med ophøjet ro - som sædvanlig,
og turen derover gik rigtig fint.






Vi ankom til Egeholm - http://www.rytteriforeningenhviid.dk/ - meget forventningsfulde, og blev bestemt ikke skuffede.



Lotte, Vitte's nye ejer tog imod og viste Vitte vej til sin nye boks. Det var bestemt fine forhold, og da Vitte endda fandt ud af der var noget spiseligt i boksen - samt der blev serveret foder for hende, ja så var hun vældig tilfreds!






Så det var en veltilfreds Vitte vi tog afsked med, og en meget glad Lotte.



Men hvor var det dog svært - da vi kom ud på vejen og begav os hjemad meldte realiteterne sig efterhånden og der blev ikke sparet på tårerne.



Dejligt at have en så god støtte ved sin side dog, tak Christina!






Siden har jeg fået et par hilsener fra Vitte og Lotte, som hygger sig sammen. Vitte bliver behandlet som kun hun fortjener, og de lyder til at blive et rigtig godt par de to.

No comments: